Büszkén jelentjük be, hogy elindítottuk E-Őrnapló szolgáltatásunkat, amellyel reményeink ügyfeleink is elégedettek lesznek.
Digitális, innovatív
Az Eventsec Elektronikus Őrnapló forradalmian új, digitális, innovatív dokumentációs rendszerünk, mely megbízóink visszajelzései alapján jelenleg az egyik legjobb, legbiztonságosabb és legátláthatóbb dokumentációs rendszer a piacon, amivel valaha találkoztak.
A rendszer egyszerre foglalja magában a szolgálati napló minden funkcióját, valamint ellát szinte valamennyi, a dokumentáláshoz szükséges adminisztratív feladatot, biztonságosan kiváltja ezek papír alapú nyomtatványait.megbízhatóságunk garantálja az együttműködéseink sikerességét.
Távolról, valós időben
Az Elektronikus Őrnapló segítségével megbízóink távolról, valós időben látják a szolgálati eseményekről készült bejegyzéseket (csatolmányokkal, akár képekkel kiegészítve), a szolgálat részére információkat, engedélyeket, utasításokat, kéréseket küldhetnek.
Biztonsági megoldásainak köszönhetően a felelősségi körök minden kétséget kizáróan megállapíthatóak, minden bejegyzés időbélyeggel, illetve egyedi felhasználói jogosultsági szintek alapján.
Főbb tulajdonságok
- eseménybejegyzések, melyekről a megbízó felülethez rendelt munkatársa valós idejű értesítést kap
- üzenetek, engedélyek, utasítások elektronikus továbbítása
- fájlok, dokumentációk továbbítása
- egyedi hozzáférés, személyenként külön accounttal és jelszóval
- archiválás, eseményre, időpontra, személyre való szűrés